Ονειρα γλυκα...

Πέμπτη, Ιουλίου 03, 2008

Κόκκινος ήλιος ..




Hταν εκεί γύρω στις 8.. απόγευμα ..

Ο δρόμος φαρδύς και μεγάλος ..

Δέντρα και νέα παιδιά που γελούσαν στόλιζαν τις άκρες του ..

Σήκωσα το κεφάλι μου αφήνοντας τις θολές σκέψεις να φύγουν από το μισάνοιχτο παράθυρο του αυτοκινήτου , και είδα έναν κατακόκκινο ήλιο να λάμπει ανάμεσα σε πολυκατοικίες και κακόγουστες κεραίες διασκέδασης ..

Κρατώντας το τιμόνι με το αριστερό χέρι διέταξα γρήγορα το δεξί να βρεί το κινητό ψαχουλεύοντας μέσα στην τσάντα που έχασκε στο κάθισμα του συνοδηγού ..
Φαίνεται πως άργησα ..
Μια μικρή κλίση του δρόμου γέμισε με χρώματα τον οπτικό μου ορίζοντα αλλά εξαφάνισε εκείνο το κόκκινο ταψί που άναψε φωτιά μέσα μου..
Η συνέχεια της πορείας μου , αντίστροφη και ελλειπής , με βύθιζε σιγά σιγά στο απόβραδο που έφτανε στις άκρες της πόλης ..
Κρατώντας πιά το τιμόνι με τα δύο χέρια και την αίσθηση του κενού έντονη στα χείλη μου , ήξερα πώς κάπως έτσι , στιγμιαία θα έρθει η λύτρωση .. Οπως εκείνος ο κόκκινος δίσκος που γέμισε την καρδιά μου ελπίδα και τα μάτια μου μενεξεδί φώς ..
Χωρίς να το περιμένεις , στο τέλος του μεγάλου και φαρδύ δρόμου ...

Ετικέτες

11 σχόλια:

  • Τη Ιουλίου 03, 2008 11:02 π.μ. , Ο χρήστης Blogger http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

    Ηλιος κόκκινος... Αργός...Και σταθερός.

    φιλί γλυκό ρομαντική μου.

     
  • Τη Ιουλίου 03, 2008 1:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Susila είπε...

    Αυτήν τη λύτρωση αναζητώ κι εγώ. Εδώ και καιρό.

     
  • Τη Ιουλίου 04, 2008 12:27 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Ξυπόλητη , αυτό το " ρομαντική" με έχει φάει ..
    φιλιά πολλά ..

    susila ..
    O,τι αργεί να έρθει ,΄πάντα είναι για καλό ..

     
  • Τη Ιουλίου 04, 2008 1:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ερατώ είπε...

    Πολύ πολύ όμορφο κείμενο...

     
  • Τη Ιουλίου 04, 2008 1:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Ερατώ , σε ευχαριστώ πολύ ..
    Και ετσι για την ιστορία , ο "μεγάλος " με φώναξε στο γραφείο του και μου μίλησε για μια θέση που είναι μακριά από τον "άλλον" και πολύ καλή θα έλεγα !!
    Πιστεύω να μην αργήσει πολύ ακόμα !
    Καλό Σαβατοκύριακο !!

     
  • Τη Ιουλίου 04, 2008 4:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ερατώ είπε...

    Τέλεια!Μπράβο!

     
  • Τη Ιουλίου 04, 2008 4:32 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

    Δεν πειράζει γλυκιά μου, έχεις καιρό να αλλάξεις. Και εμένα με είχε φάει αλλά το πάλεψα.
    (όχι ότι άλλαξαν και σπουδαία πράγματα δηλαδή, αλλά λέμε τώρα...)
    έμαθα τουλάχιστον να το κρύβω, και να βγάζω προς τα έξω έναν πιο...Ρεαλιστικό να το πω...κυνικό να το πω... πιο... Δεν μπορείτε να με πληγώνεται να το πω; εαυτό.
    Η... τουλάχιστον έτσι νομίζω.

     
  • Τη Ιουλίου 15, 2008 12:59 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Μαρία είπε...

    Πολύ όμορφο - σχεδόν ονειρικό θα έλεγα- το γράψιμο σου. Μπράβο σου! Από Μαρία Γυναικα.Gr

     
  • Τη Ιουλίου 15, 2008 2:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ΑΧΤΙΔΑ είπε...

    Νάμαι κι εγώ...!λίγη μελανχολία διακρίνω ή κάνω λάθος;δεν θέλω τέτοια κοριτσάκι ,όσο για το ρομαντική είναι προτέρημα όχι ελλάτωμα ,ο τίτλος σου όμορφος και γεμάτος γλύκα, ροζ συννεφάκια ..μαξιλάρι καθαρό.. μυρωδάτο απο σαπούνι και όνειρα που θάρθουν.Φιλάκια ,καλώς σε βρήκα!

     
  • Τη Ιουλίου 15, 2008 5:56 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger faraona είπε...

    Eυχομαι ονειρα γλυκα και παντα γωτεινο ηλιο στη ζωη σου!
    την καλησπερα μου!

     
  • Τη Ιουλίου 16, 2008 7:24 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Όνειρα γλυκά.. είπε...

    Μαρία , σε ευχαριστώ πολύ !!

    Ακτίδα , έχεις δίκαιο.. διαγνωσμένη κατάθλιψη χωρίς κλινική εικόνα και λήψη φαρμάκων..
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι και εγώ που σε βρήκα !

    Faraona, ευχαριστώ για τις ευχές..καλώς σε βρήκα !

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα