Ονειρα γλυκα...

Πέμπτη, Οκτωβρίου 16, 2008

Παιχνιδάκια..

Θα ήθελα να ευχαριστώ πολύ την φίλη Ερατώ , για την πρόσκληση στο παιχνιδάκι των 7 αληθειών , αλλά πιο πολύ για την βοήθεια που μου έδωσε μέσα από το blog της , τις δύσκολες ώρες που ζούσα στο χώρο της δουλειά μου.

Ερατώ μου , έχω να σου πω όιι δεν θυμάμαι , γιατί δουλεύω 23 χρόνια συνεχόμενα, καλύτερη αντιμετώπιση προϊσταμένου , πιο χαρούμενο πρωϊνό ξύπνημα και χαρά για δουλειά , πιο γεμάτα συναισθήματα ολοκλήρωσης και προσφοράς...



Σε ευχαριστώ ξανά και σου κάνω δώρο τις αλήθειες μου που έχουν αρκετή αξία , αν σκεφτείς ότι τα ψέμματα που μπορεί να ξεστομίσει το στόμα μου , ανάβουν κοκκινα και μπλέ φωτάκια στο βλέμμα μου και είναι αδύνατον να μην με καταλάβει και ο πιο ευκολόπιστος..







1. Είμαι ερωτεύσιμη νομίζω και ασχολούμε αρκετά με την εξωτερική μου εμφάνιση..

Αν δεν μου αρέσει αυτό που βλέπω στον καθρέπτη το πρωί , δεν ανοίγω την πόρτα..(ψώνιο)



2. Κρατάω ακόμα συναισθήματα για τους ανθρώπους και νιώθω προδομένη όταν συχνά πυκνά ανακαλύπτω ότι με κοροϊδεύουν ( αφελής)



3.Ο έρωτας κρατάει σημαντική θέση στην ζωή μου μόνο που αλλάζει συχνά ονόματα..(άστατη)



4. " Η νύχτα θέλει , κορμί και μέλι , διπλό σεντόνι που σε γλυτώνει , θέλει τσιγάρο βαρύ σαντέ .. Να μην σε γνώριζα , να μην σε χώριζα , να μην σε κράταγα στα χέρια μου ποτέ .."

Είναι ένα τραγούδι που με μερικές λέξεις τα λέει όλα ..(πληγωμένη)



5. Η κόρη μου , αρκετές φορές με αφήνει αλλάλου ..

Πως μπορείς να μιλάς με ένα 15χρονο και στο τέλος της κουβέντας να νιώθεις ότι σε έχει συμβουλέψει ; (αγαθή)



6. Πάντα έκανα λάθη και νομίζω ότι αυτό τον καιρό , την ψάχνω για το χειρότερο της ζωής μου..(ερωτευμένη)



7. Είμαι ρομαντική και ηλίθια ( η μεγαλύτερη και πιο βαθιά αλήθεια της ζωής μου..)




( είναι αδύνατον να βάλω link!)

2 σχόλια:

  • Τη Οκτωβρίου 17, 2008 4:10 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Ερατώ είπε...

    Όνειρα γλυκά!
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Χαίρομαι που βοήθησα κι εγώ να φύγεις από την επίδραση της vromodouleias που σου έκαναν στην προηγούμενη θέση σου.
    Εγώ έμαθα τα της vromodouleias τυχαία από κάποια ξένα site και έμεινα άφωνη μια και δεν πίστευα ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι και μάλιστα σε όλο τον κόσμο-σε πολιτισμένες κοινωνίες.
    Είμαι βλέπεις κι εγώ αφελής και ρομαντική και πιστεύω στον αλληλοσεβασμό.
    Έτσι αποφάσισα να κάνω μια προσπάθεια να ενημερώσω τους εργαζόμενους για αυτή την ιδιότυπη εργασιακή συμπεριφορά.
    Σε ευχαριστώ και πάλι που καταθέτεις ότι βοήθησα-μου χρειάζεται να το ακούω -παίρνω θάρρος να συνεχίσω την ενημέρωση!
    Πολλά πολλά φιλιά!

     
  • Τη Οκτωβρίου 26, 2008 1:32 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

    Καλησπέρα

    κατ αρχήν συγχωρήστε το θάρρος και την τόλμη μου για τούτο το μήνυμα
    κι εμπιστευθείτε την αγνή μου πρόθεση και την διάθεση επικοινωνίας .

    Κατά δεύτερον, θα ήθελα να σας πω, ότι τον τελευταίο καιρό κάνοντας σημαντική προσπάθεια ν ¨ανεβάσω¨ ένα δικό μου forum, με την καθάρια σκέψη
    να συντροφεύει ανθρώπους ευαίσθητους, ρομαντικούς, διακριτικούς και μόνους,
    είχα ένα καλαίσθητο και πολύ θελκτικό αποτέλεσμα το οποίο πραγματικά λάτρεψα .
    Θα ήθελα να κλέψω λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας για να σας οδηγήσω στη διεύθυνση που υπάρχει το φιλόξενο ¨Σπιτάκι¨ μου :
    www.e-agapimou.gr/forum/index.php

    Αν θεωρήσετε ότι η προσπάθεια μου αυτή έστω και λιγάκι εκφράζει
    έ ΑΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ανταλλαγής μηνυμάτων και σκέψεων .
    Μια συντροφιά εμπιστοσύνης που δεν θα διστάσει να συναντηθεί από κοντά για συζήτηση, για καφεδάκι, για ποτάκι, φαγητό η οτιδήποτε άλλο προκύψει .


    Σας ευχαριστώ πολύ
    *E*

     

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα